top of page
Back Massage

Meest gestelde vragen

Uw vragen beantwoord

FAQ: Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Ik aanvaard volgende betalingswijzen:

Betalen in contanten

Betaling via bankapplicatie (Payconiq, QR-code, ...)

Voor wie is een massage geschikt?

Massage is in principe voor iedereen geschikt.  

Volg je een behandeling bij een arts/specialist of gebruik je specifieke medicatie? Samen bekijken we hoe de massage hieraan aangepast kan worden.

Ben je zwanger? Geen probleem, vanaf je 14e week tot aan je bevalling kan je zorgeloos genieten van een deugddoende massage

Kan een massage ook bij kinderen?Uiteraard. Ook zij ervaren de deugddoende voordelen van een aan hen aangepaste massage. 

​

Ik heb nog nooit een massage gehad. Hoe werkt dat?

Mijn massages zijn gericht op ontspanning en gebeuren in een heel geborgen sfeer, rekening houdend met ieders privacy.   Elke behandeling begint met een gesprek in alle vertrouwen. Hierin kan je aangeven hoe jij je voelt, of je pijn ervaart, of er (medische) aandachtspunten zijn, waar je aangeraakt wil/kan worden (niet sensueel). Ik gebruik bij mijn massages enkel maar natuurlijke, plantaardige oliën (het aanbod varieert al eens, dus vraag er zeker naar!) die op voorhand verwarmd worden. Deze kunnen naar wens aangevuld worden met essentiële olie. ​ Tijdens de massage ben je constant toegedekt met zachte handdoeken en deze worden enkel opengeslagen op de plaats waar ik U masseer. ​ Na de behandeling wordt er tijd vrijgemaakt voor een korte reflectie.

Ik zou graag aan huis een massage krijgen. Kan dit?

Zeker! Ik ben in het bezit van een mobiele massagetafel en breng zelf alle benodigdheden (handdoeken, oliën, ...) mee. U hoeft zich voor de rest geen zorgen te maken. ​ Binnen een straal van 10 km rond de praktijk worden hiervoor geen extra kosten aangerekend. Woon je verder, dan bespreek ik graag met jou de verplaatsingkosten.

Kan ik een geplande afspraak wijzigen of annuleren?

Soms komt er iets tussen en kan de afspraak niet doorgaan. ​ Tot 24u voor de afspraak kan je deze telefonisch (0498 51 61 04) wijzigen/annuleren. ​ Bij het niet nakomen van een geplande afspraak / een laattijdige verwittigen, wordt je het volledige bedrag van de behandeling aangerekend.

bottom of page